Άρνηση

Άρνηση

The word no in Greek is όχι

The negative form of ALL verbs  is formed with the word δεν

Only for the negative forms of verbs we use the word δεν

For the negative imperative of the verbs we use the word μην

Examples:
·        verbs
Έχω δουλειά------δεν έχω δουλειά

Θα πάω για ψώνια---------δεν θα πάω για ψώνια

Γύρισα πίσω -------δεν γύρισα πίσω

Έχω μάθει πολλές ελληνικές λέξεις------δεν έχω μάθει…..

Μην το πεις πουθενά,

Μην μιλάς  άλλο για αγάπη, η αγάπη είναι παντού


·        Other words, or other examples of denial
Λίγο νερό, όχι πολύ---------notice that we cannot say δεν πολύ

Δώσε μου το βιβλίο, όχι το μολύβι------ we cannot say δεν το μολύβι


Όχι μία, όχι δύο αλλά τρεις μέρες πέρασαν από τότε που έφυγε----- we cannot say δεν μία, δεν δύο….

No comments:

Post a Comment