alphabet - αλφαβήτα

1.Πώς σε λένε;
Μαθαίνω
7 γράμματα
τη σημασία του τόνου
ερώτηση απάντηση: Πώς σε λένε; Με λένε ….

Άννα
Μαρία
Έλενα
Άριελ
ΑΝΝΑ
ΜΑΡΙΑ
ΈΛΕΝΑ
ΑΡΙΕΛ

Ασκήσεις

1. Γράφω
Α , α
ε, Ε
Ν,
μ,
Μ,
ρ,
Ε,
ι,
Ρ,
λ,
Ι ,
ν,
Λ ,
α,

2. Διαβάζω - Μιλάω
Μελίνα, Αριέλα, Μαρίνα, Λένα, Νίνα, Μίνα, Λία, Ρένα, Ελένα,

3. Πώς σε λένε;
Με λένε…











2. Καλημέρα, εμένα με λένε Ζωή, εσένα;
Μαθαίνω
9 γράμματα
διαφορετικά γράμματα, ίδια προφορά ι,η / ο,ω
εμένα, εσένα
Κατερίνα
Ζήνα
Λίζα
Βίβιαν
Κλεοπάτρα
Ζωή
Έφη
Λώρα
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΖΗΝΑ
ΛΙΖΑ
ΒΙΒΙΑΝ
ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ
ΖΩΗ
ΕΦΗ
ΛΩΡΑ

Ασκήσεις

1. Γράφω
Κ,κ
β, Β
Ζ ,
ω,
Τ,
φ,
Η,
π,
Β,
ζ,
Π,
κ,
Φ,
η,
Ω,
ο,
Ο,
τ,

2. Διαβάζω - Μιλάω
-        Καλημέρα!
-        Καλημέρα!
-        Εμένα με λένε Νεφέλη. Εσένα πώς σε λένε;
-        Εμένα με λένε Βίκη.
-        Καλησπέρα!
-        Καλησπέρα!
-        Εμένα με λένε Ελίζα. Εσένα;
-        Μόνα, με λένε Μόνα.
3. Με λένε Χαρά
Μαθαίνω
8 γράμματα
τα τρία ι, (ήτα γιώτα ύψιλον)
θέατρο
Αθήνα
ταξί
έψιλον
ιστορία
όχι
χέρι
αγόρι
γύρος
δύο
ΘΕΑΤΡΟ
ΑΘΗΝΑ
ΤΑΞΙ
ΕΨΙΛΟΝ
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΟΧΙ
ΧΕΡΙ
ΑΓΟΡΙ
ΓΥΡΟΣ
ΔΥΟ

Ασκήσεις

1. Γράφω
Σ,σ,ς
δ,
Ξ,
θ,
Θ,
χ,
Χ,
ξ,
Γ,
υ, 
Ψ,
γ
Υ,
ψ,
Δ,
σ,

2. Διαβάζω - Μιλάω
-Καλημέρα! Εμένα με λένε Αθηνά. Εσένα;
-Εμένα με λένε Χαρά.
-Καρά; Σε λένε Καρά;

-Όχι, όχι Καρά, με λένε Χαρά. 

No comments:

Post a Comment